Κλάσεις Συζητήσεις γύρω από συγκεκριμένα class. Χρησιμοποιείτε τα προθέματα


Επιστροφή   WorldofWarcraft.GR Forums > World of Warcraft > Κλάσεις


Protection 101
LinkBack Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Νέα Μηνύματα 04-07-09, 17:30   #1
Ήρωας
 
Το avatar του χρήστη Arafin
 



Arraphyn


EN-Nagrand (PvE)
Εγγραφή: 12-10-2008
Περιοχή: Ηλιούπολη
Μηνύματα: 377
Εικόνες: 6
Arafin is on a distinguished road
Προεπιλογή Protection 101

Βασικές Ορολογίες

Threat - Σαν tank, αυτό που θέλουμε είναι να έχουμε πάντα στραμμένη τη προσοχή του mob επάνω μας. Όσο περισσότερο threat ανεβάζουμε, τόσο μειώνονται οι πιθανότητες να γυρίσει το mob στον healer ή σε κάποιον dmage dealer.

Μitigation - Μείωνει το damage που μας κάνουν τα mobs κατά μια σχετικά σταθερή τιμή. Όσο περισσότερο armor ή shield block value έχουμε, τόσο περισσότερο passive mitigation έχουμε. Όσο περισσότερο mitigation έχουμε, τόσο λιγότερο damage θα τρώμε per-hit.

Αvoidance - Μειώνει τις πιθανότητες να μας χτυπήσουν. Τα Parry και Dodge είναι τα δύο βασικά συστατικά του Avoidance. Όσο περισσότερο avoidance έχουμε, τόσο μικραίνουν οι πιθανότητες να μας χτυπήσουν.

Σημαντική Σημείωση: Τα tanks που στακάρουν πολύ avoidance συνηθώς δεν χρειάζονται συνεχόμενο healing, όμως τρώνε μεγάλα ποσά damage αν χτυπηθούν. Tα tanks που στακάρουν πολύ mitigation θα πέρνουν συνεχώς spam-heals αλλά πολύ σπάνια θα τρώνε μεγάλα ποσά damage.

Uncrittability - Ο σημαντικότερος παράγοντας που θα πρέπει να έχουμε ως πρώτο στόχο είναι να φτάσουμε τo level cap στο Defense που είναι 535 (664 rating) για heroics και 540 (689 rating) για raids. Έτσι όλα τα mobs και κυρίως τα raid bosses δεν θα μπορούν να περάσουν critical hits.

Stats

Strength
* 1 strength = 2 attack power (AP) = 0.14 dps weapon (white) damage.
* 2 strength = 1 block value before talents, 1.3 block value with the Redoubt talent
* To talent Divine Strength αυξάνει το συνολικό strength κατά 15%.
Agility
* 59.89 agility = 1% dodge chance
* 1 agility = 2 armor
Stamina
* 1 stamina = +10 hp.
* 10 stamina = +3 spell power (SP) από το talent Touched by the Light .
* Tα talents Sacred Duty and Combat Expertise talents αυξάνουν το συνολικό stamina κατά 4% and 6% αντίστοιχα.
Defense Rating
* 4.92 defense rating = 1 defense skill
* 25 defense skill δίνει +1% στα miss, parry, dodge, and block. Αυτό απαιτεί 123 defense rating.
Dodge Rating
* 45.25 dodge rating = +1% chance to dodge.
* Το dodge rating δέχεται diminishing returns : Όσο περισσότερο dodge έχετε, τόσο περισσότερο dodge rating απαιτείται για να προσθέσετε άλλο 1% dodge.
Parry Rating
* 45.25 parry rating = +1% chance to parry.
* Κι αυτό υποφέρει από diminishing returns.
Block Rating
* 16.29 block rating = +1% chance to block.
* Δεν υποφέρει από diminishing returns.
* Το Holy Shield αυξάνει το block rating κατά 30% όσο είναι ανοιχτό.
Armor
*Απορροφάει το damage που δεχόμαστε κατά ένα σταθερό ποσοστό.
Block Value
*Κάθε πόντος block value κάνει τα blocks να απορροφούν ένα παραπάνω damage, και επίσης κάνουν το Shield of Righteousness να κάνει 1 παραπάνω damage.
* Το block value αυξάνεται κατά 30% από το talent Redoubt .
* Σημειωτέον ότι 2 strength = 1 shield block value.
Hit
* Ένας paladin καλό θα ήταν να έχει 8% hit (263 hit rating, thanks Kokkale). Επίσης, κάποια skills θεωρούνται spells, οπότε και πηγαίνουν βάσει spell hit rating...εκεί blame the RNG
Expertise
* Εκτός από το hit, καλό θα ήταν να έχει soft-cappάρει κανείς το expertise, δηλαδή να έχει 26 expertise, δηλαδή 214 expertise rating (και πάλι thanks Kokkale για τη πληροφορία). Με το Glyph of Seal of Vengeance έχουμε ήδη 10 expertise, οπότε χρειαζόμαστε...λιγότερο expertise rating (με χιαστό σύστημα βλέπω ότι είναι περίπου 131,6 rating, αλλά δε μπορώ να είμαι σίγουρος)

To hit table

Τα avoidance stats δουλεύουν με την εξής σειρά: Πρώτα τσεκάρεται αν το mob κάνει miss, μετά αν η επίθεση γίνει dodged, μετά parried και τέλος blocked.
Για παράδειγμα, με 20% dodge, 15% parry και 20% block το hit table δουλεύει ως εξής:

0-5%:Miss (5%)
5-25%odge (20%)
25-40%arry (15%)
40-60%:Block (20%)
60-100%:Hit (40%)

Σημαντική Σημείωση: Για να μπορείτε να κάνετε dodge/parry/block, θα πρέπει τα mobs να είναι μπροστά και όχι πίσω σας.

Tanking Abilities

Righteous Fury: Το buff αυτό αυξάνει το threat από τα holy spells σας κατά 90%, ενώ με το talent Improved Righteous Fury μειώνει το damage που τρώτε κατά 2/4/6%, no brainer.

Devotion Aura: Αυξάνει το armor σας, ενώ με το talent Improved Devotion Aura αυξάνεται και το healing που δέχεστε κατά κάμποσο %.

Blessing of Sanctuary: Μειώνει το damage που δέχεστε κατά 3%, ενώ όποτε κάνετε dodge, parry ή block μια επίθεση, παίρνετε πίσω το 2% του μέγιστού σας mana. Μερικοί προτιμούν το Blessing of Kings αντί για το Blessing of Sanctuary, τότε τυχαίνει να 'χω βουλομένα αυτιά, καθώς πλέον το BoSanc αυξάνει και το stamina σας κατά 10%.

Seal of Corruption: Η de facto seal για tanking, καθώς τα stacks του debuff που δίνει παρέχουν συνεχές threat.

Avenger's Shield: Το κύριο pulling tool του paladin, χτυπάει 3 mobs και τα κάνει και daze και silence για μικρό χρονικό διάστημα, ό,τι πρέπει για το αρχικό απαιτούμενο threat. Επίσης τέλειο για τους φαν του Captain America.

Righteous Defence: Το AoE taunt σας, ιδιαίτερα χρήσιμο όταν ένα μέλος του group έχει τραβήξει aggro από πολλά mobs, καθώς φέρνει σε σας 3 από αυτά που είναι πάνω του.

Hand of Reckoning: Το single target taunt σας, ιδιαίτερα χρήσιμο και σε άλλες περιπτώσεις, όπως πχ άμα δε θέλετε να pullάρετε με Avenger's Shield για τον χψ λόγο.

Divine Plea
Τεχνικά δεν είναι καθαρό tanking ability, αλλά με το κατάλληλο talent, το οποίο θα πάρετε, αλλιώς να κάνετε reroll, κάνει refresh όποτε βαράτε target. Συνεπώς, δείτε το σαν imba σχεδόν μόνιμο mana regeneraton spell.

Sacred Shield
Ένα αρκετά χρήσιμο spell, ειδικά αν δεν υπάρχει άλλος paladin στο group/raid, ειδικά holy. Με το sacred shield μπορείτε να απορροφάτε λίγο damage. Damage το οποίο όμως άμα πηγαίνετε σε outland heroic και γενικά old content δε θσ το τρώτε καν.

Hammer of Justice: Stun. Νομίζω είπα αρκετά.

Πολλοί λένε πως επειδή τα κύρια spells του paladin δουλεύουν με 6 ή 9 second cooldowns, για μέγιστη παραγωγή threat καλό είναι να ακολουθείται ένα rotation 96969, δηλαδή ενός spell με 9 sec cd, μετά ενός με 6, μετά ενός με 9 και πάει λέγοντας, ώστε να μπορεί πάντα να χρησιμοποιηθεί κάποιο spell.

6-Second-Cooldown Spells

Shield of Righetousness: Κάνει single target damage βάσει block value, ενώ παράγει τεράστιο threat. Καλό όταν έχει μείνει ένα target, ενώ άμα ακολουθείται από judgement (libram of obstruction equipped), κάνει παραπάνω damage.

Hammer of the Righteous: Κάνει damage σε 3 targets βάσει του white dps του όπλου. Πολύ καλό για την αρχή μιας μάχης, όπου το ΑοΕ threat επιβάλλεται.

9-Second-Cooldown Spells

Judgement(οποιοδήποτε): Το effect είναι ανάλογο του judgement που θα κάνετε, προσωπικά προτιμώ wisdom αλλά είναι κυρίως προσωπική επιλογή.

Consecration: AoE damage με ticks σε 8 δευτερόλεπτα. Τέλειο για σταθερό AoE threat, να έχετε υπ'όψη σας ότι σπάει ta crowd control abilities.

Holy Shield: Αυξάνει το block rating κατά 30%, ενώ όποτε κάνετε block μια επίθεση, ένα από τα 8 stacks χαλαέι, ζημιώνοντας τον εχθρό για ένα μικρό ποσό damage. Προσφέρει avoidability, threat και ένα ακόμα εικονίδιο στο πάνω δεξιά μέρος της οθόνης, τι άλλο θέλετε;

Cooldowns

Tα περισσότερα paladin cooldowns τα θέλουμε επειδή είναι τα λεγόμενα "oh shit!" buttons. Τέτοια είναι τα εξής:

Divine Protection
Το δεχόμενο damage κόβεται στη μέση για 12 δευτερόλεπτα, πολύ χρήσιμο όταν βλέπετε ότι έχετε αρχίσει να πέφτετε λιγάκι (π.χ. έχει πέσει κάποιος healer). Επίσης, δίνει forbearance, περισσότερα για αυτό σε λιγάκι.

Lay on Hands
Ένα από τα skills κατατεθέν των paladins, γεμίζει ολόκληρο το health σας, ενώ επιστρέφει και αρκετό mana. Έχει, όμως, πολύ μεγαλύτερο cooldown από όλα τα υπόλοιπα, ενώ όταν το κάνετε οι ίδιοι στον εαυτό σας παίρνετε και forbearance. Το καλό, όμως, είναι ότι μπορείτε να κάνετε Lay on Hands σε οποιοδήποτε friendly target (για NPC δε νομίζω, λολ), όπως και ότι μπορεί να σας κάνει οποιοσδήποτε άλλος paladin LoH άνετα

Ardent Defender
Δεν είναι ακριβώς cooldown, καθώς δεν το ελέγχουμε εμείς. Αντίθετα, είναι σαν μια κάρτα από Monopoly, από αυτές που σε βγάζουν έξω από τη φυλακή. Μπορεί να γίνει κάθε 2 λεπτά, οπότε υπερβολικά χρήσιμο σε progress fights. (ή και επειδή σας βολεύει σε κάποια φάση να αφήσετε το AD να proccάρει, αντί π.χ. να βγείτε έξω από τη φωτιά, τεμπέλαροι)

Divine Shield
Νομίζω ότι όλοι ξέρετε τι κάνει η πολυαγαπημένη μας τσιχλόφουσκα. Να μη τη χρησιμοποιείτε, όμως, όταν κάνετε main tanking, καθώς χάνετε όλο το aggro που έχετε. Πιο πολύ για fights με random aggro, fights τα οποία μετρούνται στα δάχτυλα ενός χεριού. Και το divine shield δίνει forbearance.

Divine Sacrifice
Κάνει redirect το 40% του incoming party damage πάνω σας. Επίσης, το effect τερματίζεται αν φτάσετε κάτω από 20% health. Καλό μόνο αν κάνετε off-tanking, αλλιώς ένας εύκολος τρόπος να wipάρετε το raid.

Avenging Wrath
Για τις περιπτώσεις που δε πιστεύετε πώς πρέπει να περιμένετε να κάνετε Divine Protection, έρχεται το Avenging Wrath, ένα καθόλου περιφρονητέο threat boost.

Divine Guardian Macro
Υπάρχει ένα macro με το οποίο μπορείτε να παίρνετε τα οφέλη του Divine Guardian (-20% damage στο party) χωρίς να ρουφάτε εσείς το damage. Το macro αυτό έχει ως εξής:
#show
/cancelaura Divine Sacrifice
/cast Divine Sacrifice
(Πρέπει να το πατήσετε συνεχόμενα 2-3 φορές για να πιάσει.)

To 96969 rotation

Καθώς στην αρχή αρχή της μάχης το πιο σημαντικό είναι να χτίσετε threat πάνω σε όλα τα mobs, προτείνω να ακολουθείτε το εξής rotation:

Αvenger's Shield (για το pull, εναλλακτικά Hand of Reckoning ή ακόμα και judgement αν παίζετε solo/farmarete/δε σας νοιάζει το threat τέλος πάντων)
Consecration
Hammer of the Righteous
Judgement
Shield of Righteousness
Holy Shield
Hammer of the Righteous
Consecration...
...και πάει λέγοντας.

Δηλαδή βασικά έχετε αυτό το rotation για αρχή, ενώ προσπαθήστε τα judgements να τα κάνετε πριν τα SoR. Πάντως, το να ακολουθείτε rotation δεν επιβάλλεται, καθώς πολλές φορές χρειάζεται να κάνετε κάποιο stun/taunt κλπ, ενώ πολλές φορές πρέπει να κουνιέστε.
Περισσότερες πληροφορίες για τη λογική πίσω από το 96969 εδώ.

Tι είναι το forbearance?

To forbearance είναι το debuff που παίρνετε όταν κάνετε Divine Shield, Divine Protection, Hand of Protection ή Avenging Wrath. Υπάρχει ώστε να μη μπορείτε να κάνετε τα abilities αυτά σε μικρό χρονικό διάστημα το ένα από το άλλο.

Gems και Enchants

Gems

Red Sockets:Regal Dreadstone ή Regal Twilight Opal
Blue Sockets: Solid Majestic Zircon ή Solid Sky Sapphire
Yellow Sockets: Enduring Eye of Zul ή Enduring Forest Emerald
Meta Sockets: Austere Earthsiege Diamond ή Eternal Earthsiege Diamond

Enchants και λοιπά Augments


Head: Arcanum of the Stalwart Protector
Shoulders: Greater Inscription of the Gladiator ή Greater Inscription of the Pinnacle
Cloak: Titanweave ή Mighty Armor αν είστε def capped χωρίς defence rating από gems
Chest: Greater Defence ή Super Health αν είστε def capped χωρίς defence rating από gems (το greater defence είναι το πιο must από τα defence enchants, τελευταίο που πρέπει να αλλάξετε)
Wrists: Major Stamina
Hands: Glove Reinforcements (Icecrown) ή Heavy Borean Armor Kit ή Armsman
Waist: Eternal Belt Buckle
Legs: Frosthide Leg Armor
Feet: Greater Fortitude
Shield: Defense ή Major Stamina ή Titanium Plating αν είστε def capped χωρίς defence rating από gems
Weapon: Τα enchants του weapon είναι αρκετά, οπότε και τα χωρίζουμε σε δύο κατηγορίες: για survival και για threat.
Survival: Mongoose, Exceptional Agility, Blade Ward ή Blood Draining
Threat: Accuracy, Titanium Weapon Chain


Talents

Εγώ προσωπικά παίζω με τo εξής talent tree, αν και μπορείτε να βρείτε σε sites όπως το WoWchic πολλά και δημοφιλή specs.
Click here, there is no keylogger


Glyphs

Glyph of Divine Plea: Όσο το divine plea είναι ανοιχτό (δηλαδή όλη την ώρα χάρη στο talent Guarded by the Light) το damage που τρώμε μειώνεται κατά κάμποσο %, δηλαδή μιλάμε για μόνιμο mitigation.
Glyph of Shield of Righteouness: Μειώνει το mana cost του SoR κατά 80%, καθόλου άσχημο glyph.
Glyph of Hammer of the Righteous: Το HotR μπορεί να βαρέσει 4 targets αντί για 3, σε pulls των 4 mobs το glyph αυτό πραγματικά λάμπει.
Glyph of Righteous Defense: Αυξάνει την πιθανότητα να πιάσει το Righteous Defense , όπως και το Hand of Reckoning κατά 8%, πάρα πολύ καλό άμα δεν έχετε μεγάλο hit rating.
Glyph pf Seal of Vengeance: Όσο το SoC είναι αναμμένο, απλά θεωρείστε ελεύθερα ότι είστε expertise capped.
Glyph of Judgement: Τα judgements σας κάνουν 10% παραπάνω damage, όχι και άσχημο.
Glyph of Hammer of Justice: Αυξανει το range του HoJ κατά 5 yards, χρήσιμο όταν πρέπει να stunnάρετε εκείνον τον ενοχλητικό caster.

Α, και κάτι τελευταίο, ευγενική χορηγία του kokkalou:
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο kokkalo
ΠAΝΤΑ ΤΑ BOSSES ΜΕ ΤΗΝ ΠΛAΤΗ ΣΤΟ ΥΠOΛΟΙΠΟ GROUP. Τα bosses κάνουν dodge ανά 360 μοίρες. Όμως parry ανά 180 μοίρες ως προς τον κετρικό άξονα της "ασχημοφατσας" τους (ok είναι και μερικά ωραία bosses, μην βαράτε), και ποτε μα ποτε ΜΑ ΠΟΤΕ να μην γυρίσεις την πλάτη σου σε Boss η mobs... σαν τον κάβουρα να μάθεις να πηγαίνεις... πλαγια γιατί εσύ dodge parry και block κανεις ανά 180 μοίρες της "ωραιοφατσας" σου .....
Οδηγός του paladin tank στη προσθήκη gems

Σύμφωνα με Undk (avoidance tank):
Πάτα στην εικόνα για να ανοίξει σε πλήρης μέγεθος.
Σύμφωνα με Arafin (stamina whore):
Πάτα στην εικόνα για να ανοίξει σε πλήρης μέγεθος.

Sites για περαιτέρω διάβασμα

Avenging Wrathy
Honors Code
Paladin Schmaladin
Elitist Jerks
Maintankadin
__________________
Gemming weapons for spell penetration since 2010.
Είσαι tankadin? Κάνε click!

Τελευταία επεξεργασία από Arafin : 28-05-10 στις 13:22 Αιτία: 3.3 αλλαγές
Ο χρήστης Arafin δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Νέα Μηνύματα 26-11-09, 23:33   #2
Ήρωας
 
Το avatar του χρήστη Arafin
 



Arraphyn


EN-Nagrand (PvE)
Εγγραφή: 12-10-2008
Περιοχή: Ηλιούπολη
Μηνύματα: 377
Εικόνες: 6
Arafin is on a distinguished road
Προεπιλογή

Μικρούλι update και ξεδιάντροπο bump, μιας και είχε γραφτεί πριν το 3.2, ενώ κοντεύουμε για το 3.3.

Παρατηρήσεις, σχόλια και φτυάρι πάντα ευπρόσδεκτα (όχι όμως αγνό trolling )
__________________
Gemming weapons for spell penetration since 2010.
Είσαι tankadin? Κάνε click!
Ο χρήστης Arafin δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Νέα Μηνύματα 27-11-09, 09:52   #3
Συντονιστής
 
Το avatar του χρήστη Ragnadriel
 



Ragnadriel
των Real Life

Εγγραφή: 29-09-2009
Περιοχή: Κάπου στην Ευρώπη.
Μηνύματα: 3.851
Εικόνες: 471
Ragnadriel is just really niceRagnadriel is just really niceRagnadriel is just really niceRagnadriel is just really niceRagnadriel is just really nice
Προεπιλογή

Πολύ ωραίο guide! Πρόσεξα μόνο 2 λαθάκια.

Ρighteous Defence , έχεις γράψει στα glyphs.
To titanium shield plating link λέει Titanium Weapon Chain πάνω.

Για chest enchant το super health δεν αποτελει επιλογή, αν έχεις πλεον αρκετά υψηλό defense απο gear και μόνο?
Ο χρήστης Ragnadriel δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Νέα Μηνύματα 27-11-09, 10:20   #4
Ήρωας
 
Το avatar του χρήστη Arafin
 



Arraphyn


EN-Nagrand (PvE)
Εγγραφή: 12-10-2008
Περιοχή: Ηλιούπολη
Μηνύματα: 377
Εικόνες: 6
Arafin is on a distinguished road
Προεπιλογή

Οπ, μπράβο που τα πρόσεξες, εδώ και 100 edits ακόμα δεν είχα πάρει χαμπάρι εκείνα τα τυπογραφικά...

Τώρα, όσον αφορά το Super Health, τότε δε το είχα αναφέρει γιατί υπήρχε ακόμα το πρόβλημα με το defense cap (υπήρχαν items με 0 def rating).
Πλέον, 275 health δεν είναι τίποτα, καθώς το Solid Majestic Zircon δίνει περισσότερο health από 275, κοντά στα 300 αν θυμάμαι καλά. Από την άλλη, για να πάρεις 22 defence rating που δίνει το Greater Defense, θες 2,2 Enduring Eye of Zul ή 1,1 Thick King's Amber. Συνεπώς, είναι ασύμφορο να βάλεις Super Health στο chest, καλύτερα να πάρεις defence και να χώσεις 2-3 gems που δίνουν το καθένα ξεχωριστά παραπάνω health από το "super" health.

(Edit: Δε το 'χα προσέξει καλά, στη περίπτωση που έχεις ήδη πιάσει defence cap μόνο από gear λες.)
Στη περίπτωση αυτή η αλήθεια είναι ότι με πιάνεις λίγο αδιάβαστο. Και πάλι, όμως, στη περίπτωση που είσαι ήδη defense soft-capped (there is no real cup, just two girls), καλό θα ήταν πρώτα να αλλάξεις κάποιο defence trinket ας πούμε, μετά να αλλάξεις κάποιο κίτρινο ή πράσινο gem με Solid Majestic Zircon και στο τέλος το enchant, επειδή όπως είπα παραπάνω, έχει πολύ περισσότερο "budget", απ'ότι το Super Health. Εκτός αυτού, είναι μάλλον αδύνατο να φτάσεις 540 defence μόνο από το gear.
__________________
Gemming weapons for spell penetration since 2010.
Είσαι tankadin? Κάνε click!

Τελευταία επεξεργασία από Arafin : 27-11-09 στις 10:26
Ο χρήστης Arafin δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Νέα Μηνύματα 27-11-09, 11:51   #5
Συντονιστής
 
Το avatar του χρήστη Ragnadriel
 



Ragnadriel
των Real Life

Εγγραφή: 29-09-2009
Περιοχή: Κάπου στην Ευρώπη.
Μηνύματα: 3.851
Εικόνες: 471
Ragnadriel is just really niceRagnadriel is just really niceRagnadriel is just really niceRagnadriel is just really niceRagnadriel is just really nice
Προεπιλογή

Ένα alt tank παίζω μόνο αυτήν την περίοδο (Ragnadeth DK στον genjuros αν θες να δεις armory) και για μένα το defense είναι τελείως meh stat, οπότε ίσως να το βλέπω λίγο εκβιασμένα .

Για paladin που παίρνει το 100% του defense τα πράγματα ίσως να είναι αλλιώς, αλλά καθώς α) δεν παίζω paladin (ακόμα) β) δεν ξέρω αν παίζουν diminishing returns στα benefit από defense.

Στο επίπεδο gear που έχω συνηθίσει να βλέπω τριγύρω μου, το defence "min" δεν είναι και δύσκολο να το πιάσεις πλέον, για αυτό και δίνω μια έμφαση στο stamina/health. Και σαν μια θα ταν καλό να υπάρχει στο guide σου πιστεύω, αν όχι γι'αυτούς που έχουν το gear, για αυτούς που θέλουν να σχεδιάσουν το μελλοντικό τους gear

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις!

p.s.: And what a cup it was. /puke
Ο χρήστης Ragnadriel δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Νέα Μηνύματα 27-11-09, 21:57   #6
Ήρωας
 
Το avatar του χρήστη TASOS3000
 



Αtheron


EN-Silvermoon (PvE)
Εγγραφή: 28-10-2008
Μηνύματα: 192
Εικόνες: 2
TASOS3000 is on a distinguished road
Προεπιλογή

Τελιο εγω δεν θα ειχα την υπομονη να το κανω...
Ο χρήστης TASOS3000 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Νέα Μηνύματα 27-11-09, 21:58   #7
Ήρωας
 
Το avatar του χρήστη TASOS3000
 



Αtheron


EN-Silvermoon (PvE)
Εγγραφή: 28-10-2008
Μηνύματα: 192
Εικόνες: 2
TASOS3000 is on a distinguished road
Προεπιλογή

Τελειο!
Εγω δεν θα ειχα την υπομονη να το κανω....
Ο χρήστης TASOS3000 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Νέα Μηνύματα 08-12-09, 18:00   #8
Ήρωας
 
Το avatar του χρήστη Arafin
 



Arraphyn


EN-Nagrand (PvE)
Εγγραφή: 12-10-2008
Περιοχή: Ηλιούπολη
Μηνύματα: 377
Εικόνες: 6
Arafin is on a distinguished road
Προεπιλογή

Bump, ενσωματώθηκαν οι αλλαγές με το 3.3.
__________________
Gemming weapons for spell penetration since 2010.
Είσαι tankadin? Κάνε click!
Ο χρήστης Arafin δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Νέα Μηνύματα 25-12-09, 17:58   #9
Συντονιστής
 
Το avatar του χρήστη Ragnadriel
 



Ragnadriel
των Real Life

Εγγραφή: 29-09-2009
Περιοχή: Κάπου στην Ευρώπη.
Μηνύματα: 3.851
Εικόνες: 471
Ragnadriel is just really niceRagnadriel is just really niceRagnadriel is just really niceRagnadriel is just really niceRagnadriel is just really nice
Προεπιλογή

Stickied! Ανάλογα ποιοτικά threads θα έχουν την ίδια τύχη (αν γίνουν πολλά, θα σκεφτούμε κάτι)
Ο χρήστης Ragnadriel δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Νέα Μηνύματα 26-12-09, 01:53   #10
Ήρωας
 
Το avatar του χρήστη Arafin
 



Arraphyn


EN-Nagrand (PvE)
Εγγραφή: 12-10-2008
Περιοχή: Ηλιούπολη
Μηνύματα: 377
Εικόνες: 6
Arafin is on a distinguished road
Προεπιλογή

Thanks που το ξανάφερες στο προσκήνιο, ευκαιρία να προσθέσω κάτι που διάβασα χτες (δεν αρνούμαι ότι καίγομαι τώρα που 'χω λίγο παραπάνω χρόνο):

Μερικές αλλαγές με το 3.3 τις οποίες δεν είχα προσέξει:

- Το Shield of Righteousness πλέον θεωρείται melee attack. Αυτό σημαίνει ότι:

1. Tο να cappάρουμε expertise (26) είναι πιο αναγκαίο από ότι παλαιότερα.
2. H Shield of Righteousness πλέον proccάρει την Seal of Command. Έτσι, σε heroics kaι γενικά σε μέρη με trash που πέφτουν, μπορείτε να χρησιμοποιείτε αυτήν την seal.

Για να μπορείτε, όμως, να βάλετε talent point για την SoComm (πώς λέμε Sodom, καμία σχέση), πρέπει να αλλάξετε ελάχιστα το talent tree (μέιον ένα πόντο του Conviction), οπότε το νέο talent tree να είναι κάπως έτσι:
Γιουβέτσι

Επίσης, σε περίπτωση που έχετε χρόνο/όρεξη να διαβάσετε μερικά blogs σχετικά με tankadins (και όχι μόνο):

Avenging Wrathy
Honors Code
Paladin Schmaladin
Elitist Jerks
Maintankadin
__________________
Gemming weapons for spell penetration since 2010.
Είσαι tankadin? Κάνε click!
Ο χρήστης Arafin δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση




Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν μπορείς να δημιουργήσεις θέματα
Δεν μπορείς να στείλεις απαντήσεις
Δεν μπορείς να αποστείλεις συνημμένα
Δεν μπορείς να διορθώσεις τα μηνύματα σου

BB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Trackbacks are σε λειτουργία
Pingbacks are σε λειτουργία
Refbacks are σε λειτουργία



Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 06:32.

Σύστημα Forum: vBulletin
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO
WorldofWarcraft.GR (c) 2004-2011

Blizzard

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25