Κλάσεις Συζητήσεις γύρω από συγκεκριμένα class. Χρησιμοποιείτε τα προθέματα

Επιστροφή   WorldofWarcraft.GR Forums > World of Warcraft > Κλάσεις

Χρήσιμα Sites
LinkBack Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Νέα Μηνύματα 08-10-08, 15:44   #1
Νέο μέλος

Το avatar του χρήστη Panaxios

Panaxios
των Nightshift

EN-Karazhan (PvP)
Περιοχή: Καλλιθέα-Αθήνα
Panaxios is on a distinguished road
Προεπιλογή Χρήσιμα Sites

Τελευταία επεξεργασία από Dead_LAN : 09-10-08 στις 12:48 Αιτία: Συγχώνευση θεμάτων
Ο χρήστης Panaxios δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Νέα Μηνύματα 17-12-08, 14:03   #2
Νέο μέλος

LYCON

EN-Vashj (PvP)
LYCON is on a distinguished road
Προεπιλογή

θα ήθελα κάποιος έμπειρος Warlock να μου προτείνει 1 ή 2 builds ( δεδομένου ότι ξεκινάω warlock και είμαι άσχετος με το θέμα) θέλω για leveling, και επίσης ποια stats να κοιτάζω ιδιαιτερα int , agil , stam ... etc? Απο proffesion σκέπτομαι να πάρω herbalism και skinning (για χρήματα μόνο) θα ήθελα ακουσω μερικές συμβουλές ή την γνώμη σας πάνω σε αυτά που ανέφερα. Ευχαριστω.
Ο χρήστης LYCON δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Νέα Μηνύματα 21-01-09, 10:57   #3
Νέο μέλος

Το avatar του χρήστη anjouri

anjouri
των Old School PvP

EN-Neptulon (PvP)
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
anjouri is on a distinguished road
Προεπιλογή

The Warlock Wiki home
To προσωπικό wiki των locks.

WoW Warlock DPS Spreadsheet
Ένα πρόγραμμα για να κάνει calculate το dps.

Τελευταία επεξεργασία από anjouri : 21-01-09 στις 11:01
Ο χρήστης anjouri δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Νέα Μηνύματα 21-06-09, 11:52   #4
Νέο μέλος

Kazad

EN-Frostwhisper (PvP)
Mydia is on a distinguished road
Προεπιλογή

θα ηθελα επισης να προτείνω και το drakedog.net
Αφιερωμενο εξ ολοκληρου σε Destro lock pvp ^^ Απο εναν απο τους καλυτερους του είδους^^ Δειτε και τα video του
Συντομα θα βγαλει και για το WotLK ^^
Ο χρήστης Mydia δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Νέα Μηνύματα 03-11-09, 16:03   #5
Νέο μέλος

Το avatar του χρήστη ellesime