Γενικά νέα Νέα για το World of Warcraft, The Burning Crusade και Wrath of the Lich King.


Επιστροφή   WorldofWarcraft.GR Forums > Ειδήσεις > Γενικά νέα


Μια ματιά στο Temple of the Jade Serpent
LinkBack Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Νέα Μηνύματα 17-07-12, 04:07   #1
Συντονιστής
 



Atánas


EN-Ravencrest (PvP)
Εγγραφή: 20-02-2012
Μηνύματα: 13
Εικόνες: 34
tde.sol is on a distinguished road
Προεπιλογή Μια ματιά στο Temple of the Jade Serpent

Το Temple of the Jade Serpent είναι το δεύτερο instance που είναι αυτή την στιγμή διαθέσιμο στους παίχτες της Beta του MoP. Είναι αρκετά μικρό dungeon, χωρισμέμνο σε 3 wings. Έχει 4 Bosses, και ως συνήθως, 2 quests στην είσοδο που γίνονται complete πολυ εύκολα την πρώτη φορά που θα τρέξει κάποιος το instance, τα οποία δίνουν ως reward class/spec specific items. H παρουσία λίγων trash mobs κάνει το instance σύντομο και ευχάριστο για πολλαπλά runs, οπότε στο 90 τα heroic mode items που θα θέλει ο καθένας στα πρώτα στάδια του endgame θα είναι εύκολα και γρήγορα διαθέσιμα.

Πάτα στην εικόνα για να ανοίξει σε πλήρης μέγεθος.

<!>
Για να δούμε πιο συγκεκριμένα το instance όμως. Στην είσοδο 2 NPC δίνουν τα Deep Dounts, Deep Wisdom, το Quest για το τελευταίο Boss του instance, και Restoring Jade's Purity, ένα Quest που ολοκληρώνεται μόνο του όσο καθαρίζουμε τα 3 wings του instance.

Πάτα στην εικόνα για να ανοίξει σε πλήρης μέγεθος.

Πάτα στην εικόνα για να ανοίξει σε πλήρης μέγεθος.


Στην είσοδο παρατηρούμε πως μπορούμε να πάμε είτε αριστερά στο Library, είτε δεξιά στην Wise Mari. Χωρίς πολιτική προκατάληψη θα ξεκινήσουμε με το αριστερό wing και το Library. Μέτα απο 3-4 packs με trash που ένας DK με το starting gear μπορεί να τα τανκάρει όλα μαζί, φτάνουμε στο πρώτο boss fight. Όπως και στο Brewery, το boss fight που θα κάνει spawn είναι random, και υπάρχουν 2 διαφορετικά encounters εδω πέρα, το Champion of the Five Suns και το Trail of the Yongol.

Champion of the Five Suns

Σε αυτό το encounter οι παίκτες αντιμετωπίζουν 5 ήλιους (μάλλον έχει να κάνει με το ολο lore του Mists of Pandaria) και διάφορα φαντάσματα που κάνουν spawn στο δωμάτιο. Οι ήλιοι έχουν 2 abilities:

Sunfire Rays : Ο κάθε ήλιος κάνει target ένα random member του party και του κάνει ένα σεβαστό πόσον fire damage.

Extract Sha : Όταν πεθάνει ένας ήλιος ελευθερώνει ένα Sha (κάτι φαντασματοειδή που κάνουν trigger το επόμενο phase)

Πάτα στην εικόνα για να ανοίξει σε πλήρης μέγεθος.

Αφού πεθάνουν και οι 5 ήλιοι τα φαντάσματα δαιμονίζουνε τον Zao Sunseeker, το Panda που αράζει εκεί στην βιβλιοθήκη και γίνεται hostile για το group. Σε γενικές γραμμές είναι tank and spank fight, μόνο ανα περιόδους χτυπάει random targets με λίγο fire damage.

Πάτα στην εικόνα για να ανοίξει σε πλήρης μέγεθος.

Trail of the Yongol

Σε αυτο το encounter το group αντιμετωπίζει 2 adds, το Strife και το Anger (πάλι κάτι έχει να κάνει με το lore αυτό εδω μάλλον). Αυτά τα 2 adds έχουν 2 abilities που αποτελούν τον βασικό μηχανισμό του fight, τα Intensity και Dissipation. Είναι 2 stacking buffs που οι παίκτες πρέπει να κοιτάνε όσο παλεύουνε με αυτά τα adds.

Intensity: Όση ώρα το group κάνει focus dps ένα από τα 2 adds, αυτό θα κάνει AoE fire damage γύρω του και θα παίρνει 1 stack του Intensity, αυξάνοντας το damage του mob κατά 10% για κάθε stack

Dissipation : Όση ώρα το group αγνοεί κάποιο από τα adds, αυτό θα παίρνει stacks του Dissipation, μειώνοντας το damage του mob κατά 10% για κάθε stack

Η ιδέα γενικά σε αυτο το boss είναι να γίνεται switch το dps κάθε τόσο από το ένα add στο άλλο κάθε 3-4 stacks του intensity, κ.ο.κ. μέχρι να πεθάνουν και τα 2 ψιλομαζί. Να τονίσουμε εδώ ότι αν ένα mob πεθάνει πολυ πριν το άλλο, θα πρέπει το group κάθε τόσο να σταματάει εντελώς το dps για να μην stackarei πολυ το intensity και το mob αρχίσει και δέρνει με +100% damage το group.

Πάτα στην εικόνα για να ανοίξει σε πλήρης μέγεθος.

Αφού καθαρίσουμε το Library θα πάμε στο δεξί wing και την Wise Mari, ουτως ώστε να ξεκλειδώσει το μεσαίο wing, και τα 2 τελευταία boss.
Αυτο το fight έχει 2 phases, με κοινό στοιχείο το νέρο στο δωμάτιο, το οποίο οι παίκτες πρέπει να αποφεύγουνε καθώς κάνει damage και δίνει ένα stacking debuff για shadow damage. Πιο συγκεκριμένα όμως:

Phase 1

Σε αυτό το phase το boss είναι σε μια φουσκάλα νερού και immune στο damage. Παράλληλα, κάνει spawn ένα elemental, το οποίο πρέπει να αναλάβει το τανκ, παρόμοιο με τα trash στην διαδρομή για εδώ. Επίσης, το boss καστάρει κάθε τόσο Hydrolance, ενα spell που κάνει τα νερά του δωματίου να ανασηκώνονται, κάνοντας frost damage στους παίκτες. Αφού το group σκοτώσει 3 elementals ξεκινάει το Phase 2.

Phase 2

Σε αυτό το Phase σπάει η φουσκάλα του Boss, και οι παίκτες μπορούν να κάνουν dps. To boss δεν έχει aggro, και όλη την διάρκεια του Phase 2 θα στριφογυρναει κάνοντας ένα beam μπροστά του, παρόμοιο με το dark glare του c'thun ή το sprout του lurker below. Οι παίκτες απλά κουνίουνται μπροστά (η πίσω) απο το beam, αποφεύγουνε τα αυλάκια με τα νερά, κάνουν dps το boss και κάνουν loot.

Πάτα στην εικόνα για να ανοίξει σε πλήρης μέγεθος.

Πάτα στην εικόνα για να ανοίξει σε πλήρης μέγεθος.

Πάτα στην εικόνα για να ανοίξει σε πλήρης μέγεθος.

Πάτα στην εικόνα για να ανοίξει σε πλήρης μέγεθος.

Αφού καθαρίσουμε τα 2 αυτά wings, ξεκλειδώνει το μεσαίο wing, το central courtyard. Μετά από 3 trash packs κάνει spawn η Liu Flameheart, το 3ο boss του instance. H Liu Flameheart είναι ενα encounter με 3 phases, με το δεύτερο να ξεκινάει στο 70% και το τρίτο στο 30% των HP της.

Phase 1

Σε αυτο το phase η Liu έχει 3 abilities

Dragon Strike -Η Liu Flameheart χτυπάει το target της για fire damage και αφήνει ένα dot με fire damage για 8 sec

Dragon Kick - Αμέσως μετά από ένα Dragon Strike η Liu θα κάνει Dragon Kick, κάνοντας Fire damage σε όλους τους παίκτες σε απόσταση 8 yards

Dragon Wave - 3 κύματα φωτίας ξεκινάνε από την Liu, κάνοντας fire damage σε όποιον ακουμπήσουνε

Τank and spank fight, το μόνο που πρέπει να προσέξουν οι παίκτες είναι να αποφεύγουνε τα dragon wave

Phase 2

Παρόμοιο με το Phase 1, μόνο που κάθε ability της Liu έχει άλλο ένα effect
Ξεκινάει στα 70% των ΗΡ του boss

Jade Dragon Strike -Η Liu Flameheart χτυπάει το target της για fire damage και αφήνει ένα dot με fire damage για 8 sec. Επίσης αφήνει ένα debuff που κάνει absorb 40000 healing.

Jade Dragon Kick - Αμέσως μετά από ένα Dragon Strike η Liu θα κάνει Dragon Kick, κάνοντας Fire damage και knockback σε όλους τους παίκτες σε απόσταση 8 yards

Jade Dragon Wave - 3 κύματα φωτίας ξεκινάνε από την Liu, κάνοντας fire damage σε όποιον ακουμπήσουνε και αφήνουν ένα ίχνος φωτιάς πίσω τους, το οποίο κάνει fire damage σε όποιον περνάει απο πάνω.

Phase 3

Στο Phase 3 η Liu γίνεται immune στο damage, και κάνει summon το Spirit of Yu’lon, έναν δράκο να πολεμήσει το group. Είναι και αυτο tank and spank fight, μόνο που κάθε τόσο το Spirit of Yu'lon θα κάνει target έναν παίκτη και θα κάνει cast Jade Fire, ένα fireball που αφήνει φωτία στα πόδια του παίχτη που κάνει μεγάλα ποσά fire damage. Απλά, κουνιόμαστε απο τις φωτιές και όλα οκ.

Πάτα στην εικόνα για να ανοίξει σε πλήρης μέγεθος.

Πάτα στην εικόνα για να ανοίξει σε πλήρης μέγεθος.

Πάτα στην εικόνα για να ανοίξει σε πλήρης μέγεθος.

Τελευταία επεξεργασία από tde.sol : 20-07-12 στις 06:46
Ο χρήστης tde.sol δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Νέα Μηνύματα 17-07-12, 16:10   #2
Μαχητής
 
Το avatar του χρήστη Demonas23
 



Senzin
των Killing Time

EN-The Maelstrom (PvP)
Εγγραφή: 15-01-2012
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 69
Demonas23 is on a distinguished road
Προεπιλογή

Γιατι τα ποιο πολλα boss σχετιζονται με την φωτια >.<! Αν και μου φαινετε σχετικα ευκολο φαινετε ενδιαφερον. Θα τολμουσα να πω οτι χρειαζεται αντιληψη του χορου οπως στον Ragnaros αλλα δεν νομιζω να εχει και επαφη στο θεμα δυσκολιας.
Ο χρήστης Demonas23 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Νέα Μηνύματα 17-07-12, 19:14   #3
Συντονιστής
 
Το avatar του χρήστη Kairin
 
Εγγραφή: 19-02-2012
Μηνύματα: 62
Εικόνες: 35
Kairin is on a distinguished road
Προεπιλογή

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Demonas23 Εμφάνιση μηνυμάτων
Γιατι τα ποιο πολλα boss σχετιζονται με την φωτια >.<! Αν και μου φαινετε σχετικα ευκολο φαινετε ενδιαφερον. Θα τολμουσα να πω οτι χρειαζεται αντιληψη του χορου οπως στον Ragnaros αλλα δεν νομιζω να εχει και επαφη στο θεμα δυσκολιας.
Αν σκεφτεί κανείς ότι είναι το δεύτερο instace, το heroic mode θα είναι αρκετά εύκολο όπως και στα ανάλογα instances προηγουμένων expansions. Οπότε το θέμα χώρου μην σε απασχολεί
Ο χρήστης Kairin δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση


Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν μπορείς να δημιουργήσεις θέματα
Δεν μπορείς να στείλεις απαντήσεις
Δεν μπορείς να αποστείλεις συνημμένα
Δεν μπορείς να διορθώσεις τα μηνύματα σου

BB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Trackbacks are σε λειτουργία
Pingbacks are σε λειτουργία
Refbacks are σε λειτουργία



Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 14:54.

Σύστημα Forum: vBulletin
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO
WorldofWarcraft.GR (c) 2004-2011

Blizzard

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16