Κλάσεις Συζητήσεις γύρω από συγκεκριμένα class. Χρησιμοποιείτε τα προθέματα


Επιστροφή   WorldofWarcraft.GR Forums > World of Warcraft > Κλάσεις


Protection 101 - post 4.0.1
LinkBack Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Νέα Μηνύματα 11-10-10, 18:14   #1
Ήρωας
 
Το avatar του χρήστη Arafin
 



Arraphyn


EN-Nagrand (PvE)
Εγγραφή: 12-10-2008
Περιοχή: Ηλιούπολη
Μηνύματα: 377
Εικόνες: 6
Arafin is on a distinguished road
Προεπιλογή Protection 101 - post 4.0.1

Βασική Ορολογία

Threat - Σαν tank, αυτό που θέλουμε είναι να έχουμε πάντα στραμμένη τη προσοχή του mob επάνω μας. Όσο περισσότερο threat ανεβάζουμε, τόσο μειώνονται οι πιθανότητες να γυρίσει το mob στον healer ή σε κάποιον dmage dealer.

Μitigation - Μείωνει το damage που μας κάνουν τα mobs κατά μια σχετικά σταθερή τιμή. Όσο περισσότερο armor ή shield block value έχουμε, τόσο περισσότερο passive mitigation έχουμε. Όσο περισσότερο mitigation έχουμε, τόσο λιγότερο damage θα τρώμε per-hit.

Αvoidance - Μειώνει τις πιθανότητες να μας χτυπήσουν. Τα Parry και Dodge είναι τα δύο βασικά συστατικά του Avoidance. Όσο περισσότερο avoidance έχουμε, τόσο μικραίνουν οι πιθανότητες να μας χτυπήσουν.

Uncritability - Ο σημαντικότερος παράγοντας που θα πρέπει να έχουμε ως πρώτο στόχο είναι να φτάσουμε uncrittability μέσω 3/3 πόντων στο talent Sanctuary. Έτσι, όλα τα mobs και κυρίως τα raid bosses δεν θα μπορούν να περάσουν critical hits.



Stats

(Tα παρακάτω νούμερα μπορεί να μην ισχύουν)

Strength
* 1 strength = 2 attack power (AP) = 0.14 dps weapon (white) damage.
* 1 strength = 0.25 parry rating
Agility
* X agility = crit
* 1 agility = 2 armor
Stamina
* 1 stamina = +10 hp.
* 15% stamina increase από το Touched by the Light.
Dodge Rating
* 175.5 dodge rating = +1% chance to dodge.
* Το dodge rating δέχεται diminishing returns : Όσο περισσότερο dodge έχετε, τόσο περισσότερο dodge rating απαιτείται για να προσθέσετε άλλο 1% dodge.
Parry Rating
*175.7 parry rating = +1% chance to parry.
* Κι αυτό υποφέρει από diminishing returns.
Σημείωση: Λόγω των diminishing, θέλετε να έχετε τα dodge και parry rating όσο το δυνατόν πιο κοντά μεταξύ τους.
Armor
*Απορροφάει το damage που δεχόμαστε κατά ένα σταθερό ποσοστό.
Μastery/Block
*Κάθε mastery point αυξάνει το block rating κατά 18%.
*Κάθε blockαρισμένη επίθεση μειώνει το επερχόμενο damage της επίθεσης αυτής κατά 30%.
* H Ηoly Shield αυξάνει το Block Value κατά 10%
* Μακράν το σημαντικότερο stat για tankadin.
Hit
* Ένας paladin καλό θα ήταν να έχει 8% hit (246 hit rating/961 στο level 85). Επίσης, κάποια skills θεωρούνται spells, οπότε και πηγαίνουν βάσει spell hit rating...εκεί blame the RNG
* 6% spell hit increase από το Touched by the Light
Expertise
* Εκτός από το hit, καλό θα ήταν να έχει soft-cappάρει κανείς το expertise, δηλαδή να έχει 26 expertise (200 expertise rating/781 στο 85). To hard cap είναι 55 expertise (422 expertise rating/1652 στο 85)Με το Glyph of Seal of Truth έχουμε ήδη 10 expertise, οπότε χρειαζόμαστε...λιγότερο expertise rating




To hit table

Τα avoidance stats δουλεύουν με την εξής σειρά: Πρώτα τσεκάρεται αν το mob κάνει miss, μετά αν η επίθεση γίνει dodged, μετά parried και τέλος blocked.
Για παράδειγμα, με 20% dodge, 15% parry και 20% block το hit table δουλεύει ως εξής:

0-5%: Miss (5%)
5-25%: Dodge (20%)
25-40%: Parry (15%)
40-60%: Block (20%)
60-100%: Hit (40%)

Υ.Γ. Μπορεί να συναντήσετε το σύνολο των (5% + Dodge chance + Parry chance + Block chance) ως CTC, δηλαδή Combat Table Coverage, καμία σχέση με την σίτιση του ΤΕΙ Πειραιά.

Σημαντική Σημείωση: Για να μπορείτε να κάνετε dodge/parry/block, θα πρέπει τα mobs να είναι μπροστά και όχι πίσω σας.
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο kokkalo
ΠAΝΤΑ ΤΑ BOSSES ΜΕ ΤΗΝ ΠΛAΤΗ ΣΤΟ ΥΠOΛΟΙΠΟ GROUP. Τα bosses κάνουν dodge ανά 360 μοίρες. Όμως parry ανά 180 μοίρες ως προς τον κετρικό άξονα της "ασχημοφατσας" τους (ok είναι και μερικά ωραία bosses, μην βαράτε), και ποτε μα ποτε ΜΑ ΠΟΤΕ να μην γυρίσεις την πλάτη σου σε Boss η mobs... σαν τον κάβουρα να μάθεις να πηγαίνεις... πλαγια γιατί εσύ dodge parry και block κανεις ανά 180 μοίρες της "ωραιοφατσας" σου .....


Spells and Abilities


Με το που διαλέγετε να speccάρετε protection, παίρνετε κατευθείαν 4 καλούδια: Avenger's Shield, Vengeance, Touched by the Light. Judgement of the Wise και το Mastery μας, το Divine Bulwark.

Avenger's Shield: Το κύριο pulling tool του paladin, χτυπάει 3 mobs και τα κάνει και daze και silence για μικρό χρονικό διάστημα, ό,τι πρέπει για το αρχικό απαιτούμενο threat, αλλά και η δυνατότερη επίθεση. Χάρη στο talent Grand Crusader, έχει 20% πιθανότητα να γίνει refresh το cooldown του έπειτα από Crusader Strike ή Hammer of the Righteous. Πλέον, procαρισμένη Avenger's Shield δίνει και 1 Holy Power αν χρησιμοποιηθεί εντός 6 δευτερολέπτων από το proc. Επίσης τέλειο για τους φαν του Captain America. Όταν γίνεται refresh το Avenger's Shield, θα δείτε στην οθόνη κάτι τέτοιο:
Πάτα στην εικόνα για να ανοίξει σε πλήρης μέγεθος.


Vengeance: Βοηθάει στο threat scaling. Μάλιστα, χάρη στο Vengeance σε περιβάλλον raiding (δεν είναι διανομή Linux), πολλοί δε μπαίνουν στον κόπο να πιάσουν hit και expertise caps (και καλά κάνουν, εδώ που τα λέμε)

Touched by the Light: Τα απαραίτητα stat boosts του protection paladin, έρχονται δώρο στο level 10, με το που διαλέξετε αυτό το γλυκύτατο spec δηλαδή.

Judgement of the Wise: Mana regeneration, λογικά θα έχει σχεδόν 100% uptime.

Divine Bulwark: Aυξάνει το block rating κατά 18%, +2.25% για κάθε πόντο mastery.



Holy Power

Από το 4.0.1 και μετά, οι paladins χρησιμοποιούν εκτός από το mana, άλλο ένα resource, το Holy Power. Οι abilities που ανεβάζουν Holy Power (κατά 1) ονομάζονται Holy Power Generators και οι abilities Που το κατανωλώνουν Holy Power Releases. Το Holy Power αρχίζει από το 0 και φτάνει μέχρι 3. Εδώ μπορείτε να δείτε το UI του Holy Power:
Πάτα στην εικόνα για να ανοίξει σε πλήρης μέγεθος.


Holy Power Generators

Hammer of the Righteous: Το παλιό καλό HotR, πλέον δε χτυπάει μόνο 3 targets, αλλά όλα όσα είναι σε 8 υάρδες. Consecration-b-gone.

Crusader Strike: Παλιότερα talented ability των retribution paladins, το Crusader Strike κάνει single target damage και είναι το πιο χρησιμοποιημένο κουμπί σε boss fights.

Divine Plea: Κανονικά άχρηστο, αλλά χάρτη στο talent Shield of the Templar, είναι ουσιαστικά 3 Holy Power με το πάτημα ενός κουμπιού, με cooldown 2 λεπτά. Καλό για το άνοιγμα ενός fight, αλλά και για χρήση σε κάθε cooldown.

Avenger's Shield με Grand Crusader:Aν κάνεις Avenger's Shield εντός 6 δευτερολέπτων από το Grand Crusader proc.

Holy Power Releases

Shield of the Righteous: Κάνει single target damage ανάλογα με το Holy Power που καταναλώθηκε. Υπ'όψιν ότι το Judgement έχει 50% πιθανότητα να κάνει το επόμενο SotR μέσα σε 15 δεύτερα αυτόματο critical strike. Συνεπώς, το SotR είναι προς το παρόν το ability με τη περισσότερη ζημιά (άρα και threat).

Inquisition: Δίνει ένα 30% στο Holy Damage, το οποίο έχει διάρκεια ανάλογη του Holy Power που καταναλώθηκε. Καλό για AoE.

Word of Glory: Heal ανάλογο του Holy Power, αν είστε αρκετά μπροστά στο threat μπορείτε να healάρετε εσάς, ή και κάποιον άλλον που έχει πέσει λιγάκι. Χρησιμοποιείται αρκετά πυκνά για να δώσει λίγη λάσκα στους healers. Έχει, όμως 20 δευτερόλεπτα cooldown, οπότε καλό θα ήταν να μη βασίζεστε ιδιαίτερα σε αυτό.

Όλα τα releases ενεργοποιούν την Holy Shield, η οποία αυξάνει το damage blocked σε 40%.


Βuffs

Righteous Fury: Ανεβάζει το threat generation σας, no RF = boss και mobs να τρέχουν όπου να ναι.

Devotion Aura: Αυξάνει το armor σας. Must για όλα τα fights εκτός από αυτά που έχουν (σχεδόν αποκλειστικά)magical damage, οπότε γυρνάμε στην...

Resistance Aura: Αυξάνει τα resistances.

Retribution Aura: Κάνει damage σε ο,τιδήποτε σας χτυπάει, δημιουργώντας έτσι passive threat. Καλή επιλογή όταν δεν έχετε πρόβλημα survivability. κοινώς, μάλλον ποτέ.

Seal of Truth: Η de facto seal για tanking, καθώς τα stacks του debuff που δίνει παρέχουν συνεχές threat.

Blessing of Kings: Το ένα blessing, αυξάνει τα βασικά stats και δίνει και resistances. Μην το κάνετε αν υπάρχει druid στο group, δε stackάρει με το Gift of the Wild.

Blessing of Might: Το άλλο blessing, αυξάνει AP και mp5.

Sacred Duty: Δεν είναι ακριβώς buff, αλλά proc, οπότε το έβαλα και εδώ. Θα αναφερθώ σε αυτήν και παρακάτω. Δεν υπάρχει ανάγκη να έχετε Sacred Duty up για να κάνετε Shield of the Righteous, αλλά ούτως ή άλλως έχετε πλέον 2 τρόπους να το πάρετε.


Τaunts

Righteous Defence: Το AoE taunt σας, ιδιαίτερα χρήσιμο όταν ένα μέλος του group έχει τραβήξει aggro από πολλά mobs, καθώς φέρνει σε σας 3 από αυτά που είναι πάνω του.

Hand of Reckoning: Το single target taunt σας, ιδιαίτερα χρήσιμο και σε άλλες περιπτώσεις, όπως πχ άμα δε θέλετε να pullάρετε με Avenger's Shield για τον χψ λόγο.


Hands

Hand of Freedom: Απελευθερώνεστε από τα movement-impairing effects (slows, snares), ενώ παράλληλα την βλέπετε και λίγο Braveheart.

Hand of Protection: Ουσιαστικά φούσκα σε άλλο άτομο. Οι trigger-happy ranged θα σας λατρέψουνε, οι melee παίζει να σας βάλουνε και ignore list

Hand of Freedom: Μεταφέρει κομμάτι από το damage που δέχεται το επιλεγμένο άτομο σε εσάς. Χρήσιμο αν έχει targetαριστεί από το boss με κάτι σχετικά επικίνδυνο (πχ Marked for Death, Black Knight phase 3, Trial of the Champion)

Hand of Salvation: Soulshatter wannabe. Mε glyph ρίχνει προσωρινά όλο το threat.


Miscellaneous

Rebuke: Interrupt που δεν είναι στο global cooldown. Δεν κάνει ποτέ miss.

Hammer of Justice: Stun (where applicable).

Turn Evil: Single target fear για undead και demons. Να το 'χετε στα υπ'όψιν (δηλαδή Shadowfang Keep σε pulls που δεν υπάρχει πρόβλημα το feared mob να φέρει 2ο group μαζί), ειδικά αφού με glyph γίνεται instant.

Consecration: Το παλιό καλό μας ticking AoE, πλέον βλέπετε και κάτω από το πορτραίτο του χαρακτήρα και πόσα δεύτερα έχουν απομείνει για να λήξει. Προσωπικά το 'χω βγάλει απ'τις μπάρες, Hammer of the Righteous και Holy Wrath αρκούν, συν ότι το Consecration θέλει και 2/2 Hallowed Ground για να αξίζει.

Holy Wrath: Snap AoE ability, ενώ παράλληλα stunnάρει undead και demons (και άλλα ωραία με το κατάλληλο glyph).

Judgement: Πλέον ένα (και δυστυχώς χωρίς ούτε health ούτε mana restoration), έχει effect ανάλογα με τη seal σας. Κύριο (αν όχι αποκλειστικό) μέσο για mana regen, ενώ έχει 50% πιθανότητα να κάνει το επόμενο - εντός 10 δευτερολέπτων- Shield of Righteousness critical hit.


Cooldowns

Tα περισσότερα paladin cooldowns τα θέλουμε επειδή είναι τα λεγόμενα "oh shit!" buttons. Τέτοια είναι τα εξής:

Divine Protection
Το δεχόμενο damage μειώνεται κατά 20% για 10 δευτερόλεπτα, πολύ χρήσιμο όταν βλέπετε ότι έχετε αρχίσει να πέφτετε λιγάκι (π.χ. έχει πέσει κάποιος healer). Με ειδικό glyph δουλεύει και ειδικά για fightsμε πολύ magical damage.

Guardian of Ancient Kings(trainable at 85): Μειώνει το εισερχόμενο damage κατά 50% για, 12 δευτερόλεπτα. Ουσιαστικά το νέο Divine Protection.

Divine Guardian: Also known as raid wall.

Lay on Hands
Ένα από τα skills κατατεθέν των paladins, γεμίζει ολόκληρο το health σας, ενώ επιστρέφει και αρκετό mana. Έχει , όμως, πολύ μεγαλύτερο cooldown από όλα τα υπόλοιπα skills, ενώ όταν το κάνετε οι ίδιοι στον εαυτό σας παίρνετε και forbearance.

Ardent Defender: Get-out-of-jail-for-free card.

Divine Shield
Νομίζω ότι όλοι ξέρετε τι κάνει η πολυαγαπημένη μας τσιχλόφουσκα. Να μη τη χρησιμοποιείτε, όμως, όταν κάνετε main tanking, καθώς χάνετε όλο το aggro που έχετε. Πιο πολύ για fights με random aggro, fights τα οποία μετρούνται στα δάχτυλα ενός χεριού.

Avenging Wrath: Ένα διόλου περιφρονητέο threat boost.



To rotation

Όπως φαίνεται, το single target rotation θα είναι παρόμοιο του 969, μόνο που είναι 939. Δηλαδή:

CS > filler > CS > filler > CS > ShoR και πάλι απ'την αρχή.
Αν, όμως σαν ανάψει Grand Crusader, παίρνει προτεραιότητα απ'ο,τιδήποτε εκτός κι αν έχετε 3 Holy Power, οπότε σκάτε Shield of the Righteous πιο γρήγορα από το αναμενόμενο

H priority στα fillers είναι:
Avenger's Shield (εμπειρικά ability με 2ο καλύτερο threat generation, μπορεί να κάνει reset το cooldown του, μπορεί να δώσει Sacred Duty)
Judgement (αναγκαίο mana regeneration, μπορεί να δώσει Sacred Duty)
Ηοly Power

Πιο συγκεκριμένα, Crusader Strike ανά δύο abilities, ενώ στα 9άρια εναλλάσετε Judgement, Shield of Righteousness όποτε έχετε 3 Holy Power, Holy Wrath και Avenger's Shield, με προτεραιότητα στο Shield of Righteousness που είναι finisher και κάνει το περισσότερο damage χάρη στο Sacred Duty.

Για το AoE rotation, στα 3άρια Hammer of the Righteous, με Consecration και Holy Wrath μακριά από τα crowd controlled mobs. Holy Power πάει στο Inquisition.


Tι είναι το forbearance?

To forbearance είναι το debuff που παίρνετε όταν κάνετε Lay on Hands ή Hand of Protection. Υπάρχει ώστε να μη μπορείτε να κάνετε τα abilities αυτά σε μικρό χρονικό διάστημα το ένα από το άλλο.


Talents και Glyphs

Να μου ζήσεις βρε Theck με τα ωραία σου.

Reforging

1. Το πιο σημαντικό stat είναι το mastery.
2. Θέλετε το dodge rating και το parry rating (avoidance stats) να ναι οσο το δυνατον πιο κοντά.
3. Hit και Expertise (threat stats) εκεί που δεν πιάνει μελάνι.
Με τα τρία αυτά, πάμε στον εξής αλγόριθμο:

- Αν έχει δύο threat stats, reforge το μεγαλύτερο από τα δύο σε mastery
- Αν έχει δύο avoidance stats, reforge το μεγαλύτερο από τα δύο σε mastery
- Αν έχει ένα threat stat και ένα avoidance stat, reforge το threat stat σε mastery
- Αν έχει mastery και ένα threat stat, reforge το threat stat σε DODGE or PARRY, ανάλογα πιο είναι μικρότερο από τα δύο
- Αν έχει mastery και ένα avoidance stat, reforge το avoidance stat στο άλλο avoidance stat αν υπάρχουν diminishing

Gems

Meta gem: Austere Shadowspirit Diamond μέχρι να φτάσετε περίπου 80-85% CTC, οπότε γυρνάτε σε Eternal Shadowspirit Diamond.
Κίτρινα και άχρωμα slots: Fractured Amberjewel
Μπλε slots: Puissant Dream Emerald
Κόκκινα slots: Fine Ember Topaz

Enchants/Augments

Head: Arcanum of the Earthen Ring
Shoulders: Greater Inscription of Unbreakable Quartz αν είστε exalted με Therazane, Lesser έκδοση μέχρι τότε
Back: http://www.wowhead.com/spell=74234
Chest: http://www.wowhead.com/spell=74251, http://www.wowhead.com/item=52751 αν δεν έχετε τα λεφτά
Wrist: http://www.wowhead.com/spell=74229
Hands: http://www.wowhead.com/spell=74255
Waist: http://www.wowhead.com/item=55054
Legs: http://www.wowhead.com/item=56551
Feet: http://www.wowhead.com/spell=74238, http://www.wowhead.com/spell=74189 αν δεν έχετε το talent Pursuit of Justice
Weapon: http://www.wowhead.com/spell=74244, http://www.wowhead.com/spell=74195 για τους μπατίρηδες
Shield: http://www.wowhead.com/spell=74226

Αν έχετε bonuses λόγω του profession σας (π.χ enchants στα rings, engineering tinkers, κλπ), ε, δείτε elitist jerks, αμάν πια xD



Sites για περαιτέρω διάβασμα

Paladin Schmaladin (γενικότερο paladin blog)
Righteous Defence (απλά must κατ'εμέ)
Guarded by the Light
Maintankadin
Elitist Jerks
__________________
Gemming weapons for spell penetration since 2010.
Είσαι tankadin? Κάνε click!

Τελευταία επεξεργασία από Arafin : 04-05-11 στις 13:11 Αιτία: 4.1 changes
Ο χρήστης Arafin δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Νέα Μηνύματα 30-10-10, 12:35   #2
Ήρωας
 
Το avatar του χρήστη Arafin
 



Arraphyn


EN-Nagrand (PvE)
Εγγραφή: 12-10-2008
Περιοχή: Ηλιούπολη
Μηνύματα: 377
Εικόνες: 6
Arafin is on a distinguished road
Προεπιλογή

Προστέθηκαν μερικές αλλαγές που θα γίνουν με το 4.0.3, δηλαδή εν όψει Cataclysm.

Ragna, το άλλο thread πλέον πάλιωσε, μήπως μπορείς να το διαολοστείλεις και να κάνεις sticky αυτό, please?
__________________
Gemming weapons for spell penetration since 2010.
Είσαι tankadin? Κάνε click!
Ο χρήστης Arafin δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Νέα Μηνύματα 24-11-10, 16:32   #3
Ήρωας
 
Το avatar του χρήστη Arafin
 



Arraphyn


EN-Nagrand (PvE)
Εγγραφή: 12-10-2008
Περιοχή: Ηλιούπολη
Μηνύματα: 377
Εικόνες: 6
Arafin is on a distinguished road
Προεπιλογή

Ίσως λίγο καθυστερημένο post, αλλά όπως φάνηκε, το mastery για εμάς είναι overpowered. Κάνοντας παντού reforge σε mastery καθίσταται δυνατόν να ξαναφτάσουμε συνολικά (dodge chance+parry chance+block chance+miss chance)=102,4%. Τι σημαίνει αυτό?

Στη χειρότερη περίπτωση τρώτε από κάθε επίθεση μόνο το 70% του damage. Ειδικά με το nerf στο armor, είναι μάλλον η καλύτερη επιλογή για mitigation (μέχρι να μπει το Cataclysm και να αυξηθεί το level cap, οπότε τα stats θα πέσουν κατακόρυφα).

Περισσότερες λεπτομέρειες για το 102,4% εδώ.

Y.Γ. Sticky please.
__________________
Gemming weapons for spell penetration since 2010.
Είσαι tankadin? Κάνε click!
Ο χρήστης Arafin δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Νέα Μηνύματα 24-11-10, 22:41   #4
Ήρωας
 
Το avatar του χρήστη Yiatsek
 



Yiatsek
των Almost Famous

EN-Ragnaros (PvP)
Εγγραφή: 16-11-2008
Περιοχή: Dubai
Μηνύματα: 1.168
Yiatsek is on a distinguished road
Προεπιλογή

Παράθεση:
Y.Γ.
αααχχχχχαχχαχαχχα
Ο χρήστης Yiatsek δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση




Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν μπορείς να δημιουργήσεις θέματα
Δεν μπορείς να στείλεις απαντήσεις
Δεν μπορείς να αποστείλεις συνημμένα
Δεν μπορείς να διορθώσεις τα μηνύματα σου

BB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Trackbacks are σε λειτουργία
Pingbacks are σε λειτουργία
Refbacks are σε λειτουργία



Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 11:12.

Σύστημα Forum: vBulletin
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO
WorldofWarcraft.GR (c) 2004-2011

Blizzard

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25