Χαλαρά... Όλοι χρειάζονται ένα διάλειμμα.

Επιστροφή   WorldofWarcraft.GR Forums > Περί ανέμων και υδάτων > Χαλαρά...

Προγραμματιστής Video Game
LinkBack Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Νέα Μηνύματα 08-08-10, 22:57   #1
Ήρωας

Το avatar του χρήστη Darknik

Foragon

EN-Kazzak (PvP)
Περιοχή: Απολλωνία, Σίφνος
Εικόνες: 38
Darknik is on a distinguished road
Προεπιλογή Προγραμματιστής Video Game

Πλέον είμαι στην Β' Λυκείου και έχω αρχίσει και σοβαρά να σκέφτομαι σε ποια σχολή θα πάω και τη δουλειά θα κάνω. Ξέρω ότι θέλω να ασχοληθώ γενικά με υπολογιστές. Για ειδικότητα είμαι ανάμεσα σε Μηχανικός Υ/Η και προγραμματστής Video Game. Σχολές ξέρω ότι για Μηχανικός Η/Υ υπάρχουν και δημόσιες και ιδιοτηκές δυστυχώς όμως στην οικογένεια μου δεν έχουμε και πολλά λεφτά για να πληρώνουμε δίδακτρα σε ιδιωτηκές σχολές. Η ερώτηση μου είναι η εξής: υπάρχουν δημόσιες σχολές για προγραμματιστές video game και αν όχι τα δίδακτρα σε κάποια ιδιωτική σχολή πόσο περίπου είναι; Ψάχνω στο internet για δημόσιες αλλά τίποτα μόνο ιδιωτηκές βρίσκω.... Ρωτάω εσάς γιατί οι περισσότεροι είστε ή φοιτητές ή αποφοιτήσατε πρόσφατα και κάτι παραπάνω θα ξέρετε. Thanxx εκ των προτέρων

Lord of the Rings Online Character's info: Lorien Elf Hunter
Name: Argeniel
Server: EN-Gilrain

Τελευταία επεξεργασία από Darknik : 08-08-10 στις 23:00
Ο χρήστης Darknik δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Νέα Μηνύματα 09-08-10, 00:16   #2
Ήρωας

Το avatar του χρήστη ckaelir

Jestriz

EN-Lightning's Blade (PvP)
Περιοχή: Αιγάλεω
Εικόνες: 16
ckaelir has a spectacular aura aboutckaelir has a spectacular aura about
Προεπιλογή

Ιδιωτικές σχολές δεν αξίζουν κατά τη γνώμη μου. Παίζει πολύ μεγάλο ρόλο το προσωπικό σου διάβασμα σε όποια σχολή κι αν θα πας, το πόσο ασχολείσαι και ψάχνεσαι μόνος σου. Άλλωστε περισσότερο θα προτιμήσει κάποιος έναν που έχει ανοίξει ο κώλος του (sorry κιόλας) να βγάλει τη σχολή από το σύστημα του δημοσίου παρά κάποιον που απλώς είχε λεφτά.